• Wpisów: 255
  • Średnio co: 14 dni
  • Ostatni wpis: 5 lat temu, 16:06
  • Licznik odwiedzin: 929 459 / 3757 dni
 
candypee
 
Bez nazwy 1.jpg

To jak cenny jest czas widzimy, dopiero wtedy, kiedy zaczyna nam go brakować. Nim się obejrzałam, a tu już połowa maja! Co słychać u mnie? Dzieje się wiele, zbliża się ciężki okres dla studentów-sesja, zaliczenia… U mnie dodatkowo temat obrony pracy dyplomowej na czasie.  I nieprzerwanie treningi :) Mam dla was dziś wpis z cyklu ”mix z ostatnich dni”
Bez nazwy 2.jpg

Czerwona sukienka w fasonie, który bardzo mi się spodobał. Prosta forma, z delikatną falbaną na dole. We wpisie poniżej podobny fason w czerni(dostępna tu -> bit.ly/1iITKm9 ). Beżowa narzuta, z myślą o cieplejszych dniach obecnie, a chłodniejszych latem. Idealnie będzie się komponowała się z szortami.(Dostępna tu-> bit.ly/19V0QAw)
m.jpg

Czarna bluzka z rękawami „motyle”, elegancka i na co dzień. Takich nigdy zbyt wiele.Czarna obcisła sukienka z kolorowymi elementami. Istna wakacyjna sukienka, od kroju poprzez długość(uwierzcie mi jest krótka). Pochodzą z sh
k.jpg

Czarne wiązane gladiatorki. Fason, który dawno za mną chodził.  Udało mi się kupić je wraz z wysyłką za 60 zł :) Dostępne na www.labotti.pl
DSC07965.jpg

Dobór odpowiedniego filtru do twarzy i ciała to mój temat rzeka. Obecnie zawitał u mnie krem do twarzy SPF 50+ i suchy olejek do ciała i włosów SPF 50+ obydwa z firmy Uriage(o filtrach zrobię osobny wpis) Dostępne w Superpharmie
DSC07958.jpg

Staram się chodzić na siłownie 3-4 razy w tygodniu(ciężko ostatnio jest mi znaleźć czas na 4 treningi). Zakładam słuchawki z ulubioną muzyką i czas treningu, to czas tylko dla mnie. Wysiłek fizyczny mnie uzależnił.  Mam poczucie tego, że robię coś dla siebie. Dla swojego ciała, ale i dla duszy i umysłu. Nie mam problemu ze spanie,  z dusznościami, poprawił się metabolizm, nie mówiąc już o wydajności organizmu na przestrzeni całego dnia : ) Po treningu, zaraz po siłowni, kiedy nie mam pod ręką odżywki, sięgam po jabłko/banana.
WP_005045.jpg

Od jakiegoś czasu porzuciłam trening FBW(całego ciała), na rzecz treningu dzielonego.  Trening siłowy +30 minut aerobów.  Jak to mówią „nie ma zadu, bez przysiadu” Sztanga na barki i nie ma, że boli :)
l.jpg

Staram się odżywiać zdrowo(choć ciężką to robić będąc 11 godzin poza domem (w dni treningowe) .
Rano owsianka na mleku, parę kostek granoli i gotowe śniadanko
DSC0568.jpg

Kiedy mam wolne poranki to serwuje pancakesy, serek ze szczypiorkiem. Na obiad makaron ze szpinakiem i kurczakiem lub
DSC05673.jpg

...pieczoną rybę i ziemniaczki
DSC_0099.jpg

Definitywnie zakończony remont salonu. Ostatnią rzeczą było odebranie komody i sofy. W Ikea udało nam się przelecieć sprawnie wszystkie dział, włączając zakupy itp. w 1,5 godziny :)
Niedziela, godzina 6:25. Cisza, spokój, ziemia przesiąknięta nocnym deszczem i ja zmierzająca na przystanek(tak,tak miałam zjazd i cały weekend przesiedziałam na uczelni…)
i.jpg

Odwiedziny najmłodszego członka rodziny :)
V__A50E.jpg


*Blogspot* - www.brunettep.blogspot.com
*Facebook* - www.facebook.com/pages/Candy-P/198422010203541
Pozdrawiam,
Candy P.

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego